مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-30پزشكي

اعمال محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری از فردا


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه با پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی و اعمال محدودیت به مدت 2 هفته موافق هستیم، گفت: اما در برخی موارد مانند تعطیلی کلی مدارس باید مجوز از ستاد کرونا اخذ شود.

- اقبال عباسی 9 مهرماه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زمانی که بحران در منطقه ای رخ می دهد همه توجه ها به سمت آن منطقه جلب می شود و بالتبع آن نیز امکانات و کمک ها به سمت منطقه بحران زده گسیل می شود، اما این سوال مطرح نمی شود در استانی که بحران مدیریت شده چقدر تلاش صورت گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 26 هفته ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان به خوبی مدیریت شد، اما در چهار هفته اخیر وضعیت این استان نیز در حالت بحرانی قرار گرفته است، در این شرایط نباید با پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی جهت مدیریت بحران مخالفت کرد، بلکه اگر فردی راهکار مناسب تری داشت، آن راهکار را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه متولی سلامت در بحران کرونا سیستم بهداشت و درمان است، افزود: برای تامین سلامت آحاد جامعه باید به این مجموعه کمک کنیم، اما در کنار تامین سلامت نباید از سایر موضوعات نیز غافل شویم.

عباسی با تاکید بر اینکه با پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی و اعمال محدودیت به مدت 2 هفته موافق هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری از فردا

اعمال محدودیت های کرونایی در چهارمحال و بختیاری از فردا