مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-30اقتصادي

مطالعات طرح های اقتصادی در سمنان ضعفی ندارد/ مسؤولان زودتر وارد اجرا شوند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با بیان اینکه مطالعات طرح های اقتصادی در سمنان ضعفی ندارد، از مسؤولان خواست تا زودتر وارد اجرای این طرح ها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پژوهش های لازم برای انجام طرح های مطالعاتی با هدف توسعه استان سمنان به صورت منطقه ای و شهرستانی انجام شده است و باید با همکاری دستگاه های اجرایی این طرح ها در گام اجرایی قرار گیرد.

او گفت: زیرساخت های خوبی برای توسعه استان سمنان وجود دارد که نیاز است مسؤولان برای شناساندن و فعال سازی این طرح ها به فعالان اقتصادی اقدام کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان اضافه کرد: طرح های خوبی برای توسعه مناطق روستایی و دیگر بخش های اقتصادی استان از سوی مشاور مطرح شد که با تکمیل این طرح مطالعاتی می توان برای توسعه این دیار اقدام کرد.

مالکی گفت: اکنون در استان سمنان هیچ گونه ضعفی در ارتباط با مطالعات طرح های اقتصادی وجود ندارد؛ بلکه بیشتر این در گام اجرایی مشکلاتی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات طرح های اقتصادی در سمنان ضعفی ندارد/ مسؤولان زودتر وارد اجرا شوند

مطالعات طرح های اقتصادی در سمنان ضعفی ندارد/ مسؤولان زودتر وارد اجرا شوند