مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-30سياسي

الگوبرداری از دفاع مقدس توسط کشورهای منطقه/ رسانه نقش مهمی دارد


مدرس دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به الگوبرداری بسیاری از کشورهای منطقه از دفاع مقدس، گفت: رسانه در انتقال و معرفی این الگو نقش مهمی دارد.

- رشت- مدرس دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به الگوبرداری بسیاری از کشورهای منطقه از دفاع مقدس، گفت: رسانه در انتقال و معرفی این الگو نقش مهمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حاذق نیکرو چهارشنبه در مراسم بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از روحیه دفاع مقدس برای حل مشکلات امروز کشور، اظهار کرد: اگر مسئولان به وظایف خود درست عمل کنند قطعاً با الگوبرداری از روحیه دفاع مقدس می توانیم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود سبب شد تا قدرت های سلطه گر که در اوج قدرت خود بودند غافلگیر شوند، افزود: از بین رفتن منافع این کشورها در ایران با پیروزی انقلاب اسلامی سبب دشمنی استکبار جهانی علیه این ملت و نظام شد.

وی در ادامه با اشاره به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ایران برگرفته از اسلام ناب محمدی بوده و در سایه حکومت امام زمان (عج) جهانی خواهیم شد، گفت: نظام سلطه و غرب این جهانی شدن را تبدیل به یک پروژه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوبرداری از دفاع مقدس توسط کشورهای منطقه/ رسانه نقش مهمی دارد

الگوبرداری از دفاع مقدس توسط کشورهای منطقه/ رسانه نقش مهمی دارد