مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-30سياسي

تمام پهپادهای نیروهای مسلح در داخل کشور تولید می شود


تمام پهپادهایی که امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح مورد بهره برداری قرار می گیرد، به صورت تولید داخل است و هیچ کدام از قسمت های آن وارداتی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، امیر سرتیپ دوم ستاد شهرام حسن نژاد فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ظهر امروز در آیین اهدای ماکت پهپاد انتحاری کیان به موزه مقاومت، ایثار و پیروزی شهرستان ری، اظهار کرد: گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران حدود 10 سال است که در ساختار نیروی زمینی تشکیل شده و فعالیت می کند.

وی افزود: این گروه با هدف شناسایی و مراقبت از مناطق تحت مسؤولیت و مأموریت نیروی زمینی ارتش تشکیل شد که ابتدا به عنوان یک یگان کوچک در قالب معاونت عملیات نیروی زمینی ارتش بود که از سال 1396 تغییر ساختار عمده در گروه ایجاد شد و به شکل یک گروه پهپادی در 5 قرارگاه منطقه ای شروع به کار کرد و از قالب صرفاً عملیات، شناسایی و مراقبت خارج شد.

فرمانده گروه پهپاد نزاجا در ادامه تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با تدابیر فرمانده معظم کل قوا از رویکرد صرفاً دفاعی به رویکرد تهاجمی تغییر کرد یعنی ما فقط سامانه شناسایی و مراقبت پهپادی نداریم بلکه دارای سامانه های رزمی، انتحاری، فاوا و جنگال(جنگ های الکترونیکی) هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پهپادهای نیروهای مسلح در داخل کشور تولید می شود

تمام پهپادهای نیروهای مسلح در داخل کشور تولید می شود