مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-30اجتماعي

منابع طبیعی، طرح آبخیزداری را در کل شهرستان هشترود اجرایی کند


منابع طبیعی باید برای مهار سیل طرح آبخیزداری را در کل شهرستان را اجرایی کند تا منطقه در مواقع بارانی دچار کمترین آسیب شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: منابع طبیعی باید برای مهار سیل طرح آبخیزداری را در کل شهرستان را اجرایی کند تا منطقه در مواقع بارانی دچار کمترین آسیب شود.

امینیان در جلسه ستاد بحران، با بیان این که از 43 بلای طبیعی که در دنیا وجود دارد، 39 بلا هشترود را دربرمی گیرد، خاطر نشان کرد: تمامی ادارات، نهادها، سازمان ها و حتی بخش خصوصی موظف هستند در مواقع بحران تمامی امکانات خود را در اختیار ستاد بحران قرار دهند تا در صورت بروز بلایای مختلف کمترین آسیب را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: مخابرات باید سیستم های خود را تقویت کرده و سرعت اینترنت را بالا ببرد تا دانش آموزان بتوانند بدون هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل از ظرفیت های فضای مجازی به خصوص نرم افزار شاد استفاده کنند.

وی با انتقاد از کم کاری اداره مخابرات هشترود، یادآور شد: سرقت کابل های مخابراتی در خصوص کم کاری این اداره توجیه قانونی ندارد چرا که بیشترین سرقت کابل مربوط به اداره برق است اما این اداره با بهترین کیفیت خدماتدهی می کند و حتی یک لحظه هم در هشترود خاموشی برق را تجربه نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی، طرح آبخیزداری را در کل شهرستان هشترود اجرایی کند

منابع طبیعی، طرح آبخیزداری را در کل شهرستان هشترود اجرایی کند