مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30اقتصادي

ایده پردازی مؤلفه مهم توسعه سمنان/ از مشکلات گره گشایی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ایده پردازی مؤلفه مهم توسعه استان به شمار می رود، گفت: با برنامه ریزی می بایست از مشکلات موجود گره گشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد غروب چهارشنبه در کارگروه اقتصادی استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ایده پردازی مؤلفه مهم توسعه استان به شمار می رود، ابراز داشت: این طرح ها و ایده ها می بایست مبتنی بر ایجاد اشتغال باشند تا بتواند رونق اقتصادی ایجاد کند.

وی بابیان اینکه در اجرای طرح های اقتصادی باید تحقق شعار سال نیز مد نظر قرار گیرد، افزود: این طرح ها ضمن در نظر داشتن این فاکتورها می بایست از قابلیت اجرا نیز برخوردار باشند لذا این مهم می طلبد تا کارگروهی به این منظور تدوین شود تا طرح ها مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با برنامه ریزی اصولی می توان برای گره گشایی مشکلات استان گام مهم برداشت، ابراز داشت: مطالعه طرح های اقتصادی غیرکاربردی قطعاً فایده ای نخواهد داشت لذا می بایست توسعه رویکرد طرح های مطالعاتی باشد.

وجود زیر ساخت های توسعه در استان سمنان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه پژوهش های لازم برای انجام طرح های مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پردازی مؤلفه مهم توسعه سمنان/ از مشکلات گره گشایی شود

ایده پردازی مؤلفه مهم توسعه سمنان/ از مشکلات گره گشایی شود