مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-30فرهنگي

هنرمندان هرمزگانی عضو صندوق اعتباری هنر حتما برای هنرکارت ثبت نام کنند


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هنرمندان هرمزگانی عضو صندوق اعتباری هنر حتما برای دریافت هنر کارت اقدام کنند.

- صادق ارشیا عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هنر کارت نوعی کارت شناسایی حرفه ای هنرمندان است که هنرمندان دارای این کارت می توانند علاوه برخدماتی که از صندوق اعتباری هنر دریافت می کنند برای خرید واستفاده از کالا های فرهنگی با تخفیف ویژه نیز استفاده کنند.

وی افزود: صندوق اعتباری هنر در سومین مرحله ثبت نام فراخوان کرده است و کلیه اعضا صندوق می توانند از 2 مهرماه به مدت 10 روز نسبت به ثبت نام هنرکارت اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان داشت: تا قبل این از فقط هنرمندان دارای درجه یک هنری و مشمولین بیمه  تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

ارشیا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از این پس کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر صرفا ازطزیق هنر کارت ارائه خواهد شد و عدم تمکیل فرم ثبت نام یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضی است لذا از هنرمندان استان که عضو صندوق می باشند تقاضا داریم هرچه سریعتر نسبت  به ثبت نام درخواست هنرکارت خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان هرمزگانی عضو صندوق اعتباری هنر حتما برای هنرکارت ثبت نام کنند

هنرمندان هرمزگانی عضو صندوق اعتباری هنر حتما برای هنرکارت ثبت نام کنند