مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-30سياسي

تجهیز پارک اقتصاد دیجیتال سمنان با کمک وزارت ارتباطات


معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با اشاره به ساخت نخستین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در سمنان با همکاری فنی و حرفه ای، گفت: وزارت ارتباطات این پارک را تجهیز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری غروب چهارشنبه در جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن با بیان اینکه با تفاهم نامه داخلی با حوزه های فعال در آی سی تی انتظار حداکثر بهره برداری از ظرفیت اسمی پارک را خواهیم داشت، بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از تجهیز و آماده کردن این مرکز، در مرحله بعدی با تفاهم مشترک با پارک های علم و فناوری استان و سمنان، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و اداره کل فنی و حرفه ای استان برای فعال کردن پارک ورود کنند.

وی استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل این مرکز گسترش اقتصاد دیجیتال را از اهداف اصلی مسئولان استان دانست و افزود: روند راه اندازی کارخانه های نوآوری در شهرستان های سمنان و شاهرود نیز در دستور کار قرار دارد که می توانند با پارک هم افزایی داشته باشند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تعهدات وزارتخانه در زمان مشخص انجام و هرچه سریع تر بهره برداری این واحد انجام شود، عنوان داشت: با تفاهم نامه داخلی با حوزه های فعال در آی سی تی انتظار حداکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز پارک اقتصاد دیجیتال سمنان با کمک وزارت ارتباطات

تجهیز پارک اقتصاد دیجیتال سمنان با کمک وزارت ارتباطات