مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-30ورزشي

برتری سپاهان مقابل شهرداری ارومیه در بازی بزرگ لیگ والیبال


تیم والیبال سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم سپاهان اصفهان از ساعت 17 و در سالن 25 آبان میزبان شهرداری ارومیه بود که این دیدار بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر در پایان با برتری سپاهان همراه بود.

در دست اول بازی شهرداری ارومیه در امتیازات ابتدایی پیشی گرفت اما سپاهان با وقت استراحت به موقع رحمان محمدی راد به بازی برگشت، در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در امتیازات پایانی سپاهان عملکرد بهتری داشت و با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید.

شاگردان پیمان اکبری در دست دوم بازی را بهتر شروع کردند و اختلاف زیادی ایجاد کردند اما سپاهان رفته رفته به بازی برگشت و موفق شد امتیازات از دست رفته را جبران کند، این دست در امتیازات پایانی حساس و نفس گیر دنبال شد و در پایان شهرداری ارومیه با نتیجه 30 بر 28 برنده شد.

دست سوم را اما طلایی پوشان سپاهان خوب شروع کردند و در ادامه نیز به شهرداری ارومیه اجازه قدرت نمایی ندادند و با ایجاد یک اختلاف زیاد خیال خود را راحت کرده و در پایان با نتیجه 25 بر 14 به برتری رسیدند.

شاگردان رحمان محمدی راد در سپاهان که برای کسب پیروزی به برتری در این دست  نیاز داشتند از همان امتیازات ابتدایی با قدرت کار کردند و در پایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری سپاهان مقابل شهرداری ارومیه در بازی بزرگ لیگ والیبال

برتری سپاهان مقابل شهرداری ارومیه در بازی بزرگ لیگ والیبال