مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-30اجتماعي

آموزش های فنی و حرفه ای در شهرهای سبز و زرد حضوری است


مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه آموزش ها در زمان کنونی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شرایط سبز و زرد به صورت حضوری است، - محمدرضا انصاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان گزارش آماری و تحلیلی از تعهد و عملکرد آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای از ابتدای سال 1399 ارائه و اظهار کرد: ارائه آموزش ها در بخش های مختلف آموزشی بر اساس سیاست ها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور الزامی است.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه آموزش ها در زمان کنونی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شرایط سبز و زرد به صورت حضوری است، عنوان کرد: آموزش در حالت قرمز و نارنجی به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می شود.

وی به برگزاری مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و افزود: از اهداف مسابقات ملی مهارت، ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای کشور در سطح بین المللی است.

انصاری افزود: ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، نخبه پروری، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت های حرفه ای کشور تا سطح مهارت های جهانی و شناسایی کمبودها در آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای رفع آن ها، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت را از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای در شهرهای سبز و زرد حضوری است

آموزش های فنی و حرفه ای در شهرهای سبز و زرد حضوری است