مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-30ورزشي

منصوریان: داماد آذربایجان هستم/ محبت های مردم آذربایجان را با قهرمانی خواهم داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منصوریان امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: بیشترین موفقیت های دوره بازیگری من در استقلال بوده و با این تیم شناخته می شوم و اکنون می خواهم با قهرمانی و موفقیت در تراکتور، در دوره مربیگری نیز با نام تراکتور شناخته شوم.

وی با ذکر خاطره ای از بازی تراکتور و نفت تهران که وی مربیگری تیم نفت را در آن بازی بر عهده داشت، گفت: با تمهیدات قبلی، حدود 50 نفر تماشاگر را جمع کرده بودیم که طرفداران پرشور تراکتور تمام استادیوم را پر کردند و تماشاگران ما مجبور به تشویق تراکتور در بین آنها شدند که این ثروتی بزرگ برای تراکتور است.

منصوریان با اشاره به ابراز محبت طرفداران تراکتور به وی در مدت حضور در تبریز، گفت: ده برابر محبت هایی که در تهران و اصفهان مشاهده کرده ام را از سوی مردم تبریز و آذربایجان دیده ام و ان شاءالله جواب این محبت ها را با قهرمانی خواهم داد.

وی در پایان گفت: من داماد آذربایجان هستم و به خاطر تکلم به زبان ترکی در جمع خانواده، تا حدودی با این زبان آشنایی دارم و امیدوارم تا عید بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم.

در این دیدار مدیرعامل شرکت آتا به عنوان حامی مالی (اسپانسر) باشگاه تراکتور و برخی از مدیران این باشگاه نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: داماد آذربایجان هستم/ محبت های مردم آذربایجان را با قهرمانی خواهم داد

منصوریان: داماد آذربایجان هستم/ محبت های مردم آذربایجان را با قهرمانی خواهم داد