مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-30پزشكي

خلأ برخورد با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی در کشور


معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن انتقاد از عدم برخورد جدی با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی در کشور، گفت: در کشورهای اروپایی و حتی کشورهای همسایه ما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به تحریم های موجود در کشور و شرایط معیشتی مردم در دوران نخواهد داشت.

  حریرچی در ادامه تأکید کرد: نکته ای که در ابتلا به این بیماری حائز اهمیت است این است که مردم چه رفتاری حتی در تجمعات خانوادگی می کنند و این در حالی است که در خیلی از کشورها به مدت مدید، حتی اجازه مهمانی و تجمع بیش از 4 یا 6 نفر در منزل نیز ممنوع است.

  وی در ادامه با بیان اینکه لازم است هر فرد خود را مسؤول بداند و پیشگیری لازم را برای مقابله با بیماری کووید 19 انجام دهد،  گفت: وزارت بهداشت بارها توصیه کرده است، برای پیشگیری از ابتلای افراد سالمند و بیماران خاص به ویروس کووید 19 از حضور با این افراد و تجمع با هم خودداری شود و لازم است که مردم خودشان رعایت کنند.

هرچقدر هم نظارت وجود داشته باشد، ما نمی توانیم مهمانی های خانوادگی را نظارت کنیم.

بلکه مردم باید خودشان رعایت کنند.

    معاون کل وزارت بهداشت همچنین گفت: در بعضی از کشورها امکان ایجاد زیرساخت های فرهنگی برای اجرای این موارد وجود دارد، اما متاسفانه در کشور ما این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ برخورد با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی در کشور

خلأ برخورد با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی در کشور