مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-30سياسي

فرهنگ شهادت بیداری انسان از خواب غفلت است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به آیه 101 سوره مومنون، تاکید کرد که شهادت حال و آینده انسان مسلمان را به هم پیوند داده و به ما یادآور می شود که از خواب غفلت بیدار شویم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به آیه 101 سوره مومنون، تاکید کرد که شهادت حال و آینده انسان مسلمان را به هم پیوند داده و به ما یادآور می شود که از خواب غفلت بیدار شویم.

آیت الله لطف الله دژکام در جمع خانواده های شهدای تیپ 55 هوابرد شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، گفت: افتخار می کنیم که در مجلسی جمع شده ایم که 2350 شهید گرانقدر در آن حضور دارند و در مکانی قدم می گذاریم که جای پای این شهدا و محل خدمت آنان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام با قدردانی از برگزار کنندگان این مجلس، گفت: شهادت جدای اینکه مکتبی برای تربیت انسان و اوج دادن او به مقام لقاءالله است، فرهنگ شهادت، انسان شناسی اسلام را به ما می آموزد و تاکید می کند که انسان کجا بوده است.

من و شما به عنوان انسانی که روز کره زمین زندگی می کنیم به سوی چه سرنوشتی پیش می رویم.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: شهادت می خواهد گذشته، حال و آینده انسان مسلمان را به هم پیوند دهد و به ما یادآور شود و ما را از خواب غفلت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت بیداری انسان از خواب غفلت است

فرهنگ شهادت بیداری انسان از خواب غفلت است