مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-30فناوري

خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان» افتتاح شد


ایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژه ناشنوایان ارائه کرد.

مراسم راه اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه 9 مهر ماه 1399، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آینده نزدیک، امکان ارائه آن به تمام جامعه ناشنوایان وجود خواهد داشت.

این مراسم با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل برگزار و به صورت زنده از اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش شد.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان به جامعه ناشنوا و کم‌شنوای کشور، گفت: نام‌گذاری این ایام، در واقع به منظور گرامیداشت و یادآوری به همه اقشار جامعه، نسبت به این موضوع است و امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان» افتتاح شد

خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان» افتتاح شد