مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-30دانش

مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو تماس های مکرر داوطلبان درخصوص ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعداد های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی، - فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد در دوره های بدون آزمون و با آزمون تا فردا، دهم مهرماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو تماس های مکرر داوطلبان درخصوص ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعداد های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع می رساند ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه از ساعت 11 امروز چهارشنبه 9 مهر آغاز شده و تا ساعت 24 فردا پنجشنبه 10 مهر ادامه دارد.

داوطلبانی که براساس نتایج اولیه انتخاب رشته، واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.

azmoon.

org نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.

داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت نام در سامانه نکرده اند نیز در صورت تمایل می توانند با مراجعه مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی و پژوهشی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به پایان می رسد

مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به پایان می رسد