مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-30اجتماعي

اعمال محدودیت های ویژه کنترل کرونا به مدت یک هفته در قم


محدودیت های کرونایی قم به مدت یک هفته در مرحله اول اجرا می شود و چنانچه وضعیت قرمز کرونایی ادامه داشته باشد برای هفته بعد نیز تمدید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه از سر گرفتن محدودیت های یی قم به مدت یک هفته در مرحله اول اجرا می شود و درصورتی که وضعیت ادامه داشته باشد برای هفته بعد از آن هم تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه امروز آموزش در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سایر موسسات آموزشی همچنان به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد، گفت: آموزشگاه های آزاد، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبان سراها در این مدت تعطیل و یا به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

استاندار قم افزود: آموزش و پرورش نیز مکلف است در این مدت، مدارس را برای آموزش های حضوری با اجرای صحیح دستورالعمل های بهداشتی آماده کند.

وی گفت: تمام رستوران ها، اغذیه فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، کباب سراها و جگری ها هم فقط به صورت بیرون بر فعالیت خواهند کرد .

سرمست افزود: گیم نت ها، محل های بازی سرپوشیده، استخرهای شنا، سالن های ورزشی سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی تعطیل و آزمون های مجامع امور صنفی، غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ویژه کنترل کرونا به مدت یک هفته در قم

اعمال محدودیت های ویژه کنترل کرونا به مدت یک هفته در قم