مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:502020-09-30پزشكي

آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دیدار با روسای مراکز پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به جمعیت تحت پوشش و آمار بستری و پذیرش بالای بیماران کرونایی .

- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ضرورت توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی در دوران کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دیدار با روسای مراکز پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به جمعیت تحت پوشش و آمار بستری و پذیرش بالای بیماران کرونایی در دانشگاه از زحمات شبانه روزی آنان در درمان بیماران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون قدردانی کرد.

توجه به آموزش همپای درمان در مراکز پزشکی در ایام شیوع کرونا معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به تلاش های روسا و اساتید مراکز پزشکی در راستای پیشبرد آموزش در دوران شیوع کرونا یادآور شد: مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه همگام با تلاش برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 از آموزش نیز غافل نشده و پا به پای درمان در عرصه آموزش نیز برای ارتقای علمی و یادگیری فراگیران فعالانه تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضروری است

آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضروری است