مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-30سياسي

نمونه برداری از آب نقاط مشکوک به آلودگی در خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به طرح پیشنهاد بازدید مشترک کارشناسان علوم پزشکی و آبفا از نقاط مشکوک به آلودگی آب، گفت: تیم های مشترکی باید به این منظور تشکیل و از نقاط مختلف، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به طرح پیشنهاد بازدید مشترک کارشناسان علوم پزشکی و آبفا از نقاط مشکوک به آلودگی آب، گفت: تیم های مشترکی باید به این منظور تشکیل و از نقاط مختلف، نمونه برداری شود و با حضور کارشناسان هر دو دستگاه، نتایج و کیفیت آب مورد ارزیابی قرار گیرد.

غلامرضا شریعتی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (9 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امید به زندگی، دسترسی به دانش و معارف، سطح زندگی و درآمد و معیشت مناسب، سه شاخص توسعه جامعه انسانی هستند و فعلا مهم ترین و حیاتی ترین شاخص توسعه انسانی، سلامت و ایمن ماندن از این پاندمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به وضعیت زیست بوم استان، افزود: سابقه بروز بیماری های منتقله از آب و غذا و وضعیت استان خوزستان، نیازمند مداخله و پیشگیری از وقوع این بیماری ها است؛ مدیریت کرونا نباید ما را از سایر معضلات بهداشتی غافل کند.

استاندار خوزستان با اشاره به طرح پیشنهاد بازدید مشترک کارشناسان علوم پزشکی و آبفا از نقاط مشکوک به آلودگی آب، از سوی مرکز بهداشت خوزستان، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه برداری از آب نقاط مشکوک به آلودگی در خوزستان

نمونه برداری از آب نقاط مشکوک به آلودگی در خوزستان