مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-30دانش

اربعین فصل جدیدی را در عرصه پژوهش باز می کند


اربعین فصل جدیدی را در عرصه های مهم پژوهشی باز می کند و این واقعیت بزرگ تاریخی، اجتماعی و فرهنگی در واقع یک میدان پژوهشی وسیع است که دارای قابلیت بسیاری برای واکاوی پژوهشگران در ابعاد مختلف است.

- معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: اربعین فصل جدیدی را در عرصه های مهم پژوهشی باز می کند و این واقعیت بزرگ تاریخی، اجتماعی و فرهنگی در واقع یک میدان پژوهشی وسیع است که دارای قابلیت بسیاری برای واکاوی پژوهشگران در ابعاد مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در همایش ملی اربعین پژوهی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که در ابعاد و وسعت جغرافیایی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی ملی به شمار می رود، نقش موثری در نگاه علمی به این رویداد تاریخی ارزشمند خواهد داشت.

وی افزود: محققان و پژوهشگران دانشگاه با واکاوی علمی این رویداد بزرگ می توانند ضمن دفاع علمی و پژوهشی از اربعین، با انتشار مقالات، رسالت اجتماعی و دینی خود را برای انتقال ارزش ها و فرهنگ عاشورای حسینی تحقق بخشند.

وی تصریح کرد: پژوهش در وقایعی که دارای امتداد تاریخی هستند، دو تاریخ گذشته و امروز را به یکدیگر پیوند می دهد و در واقع یافتن سرنخ هایی از گذشته و ارائه تفسیر ها و فهم های جدی تر ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین فصل جدیدی را در عرصه پژوهش باز می کند

اربعین فصل جدیدی را در عرصه پژوهش باز می کند