مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-30ورزشي

حضور دروازه بان استقلال در اردوی فولاد


گفته می شود سنگربان تیم استقلال که به دلیل عملکرد پرنوسان مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفت دوست دارد فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

- فولاد خوزستان از اوایل هفته در هتل المپیک تهران اردو زده است.

این تیم عصر دیروز در جریان یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بر یک تیم بادران تهران را که تحت مربیگری فرهاد کاظمی قرار دارد شکست داد.

خبرورزشی نوشت؛ اما جالب است بدانید دوشنبه شب سیدحسین حسینی دروازه بان تیم استقلال به هتل المپیک رفت و ساعتی را در اتاق جواد نکونام، سرمربی فولاد سپری کرد و در خصوص حضور در این تیم خوزستانی به مذاکره پرداخت.

با جدایی شهاب گردان از فولاد و پیوستن او به تیم ذوب آهن اصفهان حالا نکونام برای تیمش به دنبال یک دروازه بان باتجربه می گردد.

مذاکرات این باشگاه با چند دروازه بان به سرانجام نرسید و گفته می شود سنگربان تیم استقلال که به دلیل عملکرد پرنوسان مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفت دوست دارد فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

در نشست دوشنبه شب وقتی از حسینی در مورد قیمت رضایتنامه اش سؤال شد، پاسخ داد هنوز اطلاع دقیقی ندارد ولی احتمال می دهد باشگاه استقلال حدود چهار میلیارد تومان مطالبه کند که فولادی ها به او گفتند چهار میلیارد رقم بسیار بالایی است و قرار شده خود حسینی با مدیران باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دروازه بان استقلال در اردوی فولاد

حضور دروازه بان استقلال در اردوی فولاد