مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-30پزشكي

خرین مهلت ویرایش آزمون استخدامی علوم پزشکی


مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نامی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 99 ساعت 24 امشب 9 مهرماه پایان می‌پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نامی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 99 ساعت 24 امشب 9 مهرماه پایان می‌پذیرد.

داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس مهلت تصویب شده، تا ساعت 24 امشب 9 مهر مجددا مهلت دارند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

مهلت ثبت نام در این آزمون، شهریور ماه جاری به اتمام رسید و داوطلبان می‌توانستند در این مدت نسبت به ثبت نام، ویرایش و بارگذاری مدارک مورد نیاز در سایت این مرکز اقدام کنند.

تمام مراحل ثبت نام آزمون فوق به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان برای ثبت نام، باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 616 هزار ریال (با احتساب 6 هزار ریال خدمات پیامکی) اقدام کرده و با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را انجام می‌دادند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، بلافاصله پس از کلیک روی گزینه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر شده و برای افرادی که کد رهگیری داشته باشند، در صورت کامل بودن مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرین مهلت ویرایش آزمون استخدامی علوم پزشکی

خرین مهلت ویرایش آزمون استخدامی علوم پزشکی