مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30ورزشي

بیانیه نمایندگان مجلس برای حمایت از مردم مظلوم یمن


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس را در خصوص حمایت از مردم یمن و اعزام کاروان کمک رسانی برای این مردم قرائت کرد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس را در خصوص حمایت از مردم یمن و اعزام کاروان کمک رسانی برای این مردم قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه توسط علی کریمی فیروزجای به شرح زیر است: بسمه تعالی مردم مظلوم یمن در شرایط سخت و بحرانی قرار دارند.

کمبود غذا، دارو و سوخت و لوازم بهداشتی و درمانی و بیماری ناشی از جنگ تحمیلی و جنایات سعودی و همپیمانان صهیونیستی و آمریکایی جان صدها هزار نفر زن و مرد به خصوص کودکان یمنی را تهدید می کند.

جهان اسلام و انسان های آزاده جهان باید با ایجاد کمپین جهانی به مردم یمن برسند و حداقل امکانات خوارکی را برای آنها تهیه نمایند.

جمهوری اسلامی ایران علیرغم این که در شدیدترین تحریم های آمریکای جهانخوار قرار دارد براساس اصول قانون اساسی بند 16 اصل سوم و اصل 152 و اصل 154 و رسالت انسانی، اسلامی و انقلابی خود پیشگام کمک های انسان دوستانه به مردم مبارز یمن بوده و از همه کشورهای جهان به خصوص کشورهای مسلمان در خواست می کند به این اقدام بشردوستانه بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان مجلس برای حمایت از مردم مظلوم یمن

بیانیه نمایندگان مجلس برای حمایت از مردم مظلوم یمن