مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30اجتماعي

85 درصد وقت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش نیست


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 85 درصد وقت دانش آموزان در اختیار ما نیست و این موضوع دغدغه جدی ما بوده است گفت: خوشبختانه با ایجاد شبکه شاد و ظرفیتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت معاونت پرورشی و فرهنگی در این زمینه پیشتاز شده است.

- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 85 درصد وقت دانش آموزان در اختیار ما نیست و این موضوع دغدغه جدی ما بوده است گفت: خوشبختانه با ایجاد شبکه شاد و ظرفیتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت معاونت پرورشی و فرهنگی در این زمینه پیشتاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی در آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز که به صور ت زنده از شبکه شاد پخش شد، با بیان اینکه 85 درصد وقت دانش آموزان در اختیار ما نیست و این موضوع دغدغه جدی ما بوده است اظهار کرد: خوشبختانه با ایجاد شبکه شاد و ظرفیتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت معاونت پرورشی و فرهنگی در این زمینه پیشتاز شده است.

وی افزود: حوزه اداره کل قرآن، عترت و نماز به پشتوانه تجربه، تخصص و پویایی که در این حوزه دیده می شود به خوبی به موضوع استفاده از فضای مجازی ورود پیدا و مخاطبان خود را شناسایی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد وقت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش نیست

85 درصد وقت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش نیست