مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-30ورزشي

«ورزشگاه» میزبان پرسپولیس ها می شود


برنامه «ورزشگاه» امشب بعد از خبر ساعت 24 برای بررسی عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تحلیل بازی پرسپولیس - پاختاکور روی آنتن می رود.

- برنامه ورزشگاه امشب بعد از خبر ساعت 24 برای بررسی عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تحلیل بازی پرسپولیس - پاختاکور روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، امشب 9 مهر ساعت 21:15 پرسپولیس نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

امشب بعد از خبر ساعت 24 برنامه ورزشگاه با حضور محمد نوری و هادی طباطبایی پیشکسوتان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نگاهی به عملکرد نمایندگان کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

همچنین تحلیل داوری و ناداوری های این دوره از مسابقات نیز از دیگر بخش های ویژه ورزشگاه است.

برقراری ارتباط زنده با محل اردوی تیم پرسپولیس ایران در قطر و گفتگو با مربیان و بازیکنان پرسپولیس دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

همچنین برای بررسی حواشی باشگاه استقلال در هفته های اخیر و موضوعات پیرامون بازیکنان و مدیرعامل این تیم، بخش ویژه ای تدارک دیده شده است که طرفداران استقلال و فوتبال دوستان می توانند بیننده آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ورزشگاه» میزبان پرسپولیس ها می شود

«ورزشگاه» میزبان پرسپولیس ها می شود