مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-30پزشكي

درمان کووید-19 با کمک چربی


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که شاید یکی از لی‍پید(چربی )های بدن انسان بتواند به پیشگیری از ابتلا به کووید-19 و درمان آن کمک کند.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که شاید یکی از لی‍پید(چربی )های بدن انسان بتواند به پیشگیری از ابتلا به کووید-19 و درمان آن کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال اکسپرس، پژوهشگران دانشگاه سینسینتی (University of Cincinnati) آمریکا با بررسی پژوهش های پیشین، یک درمان احتمالی یافته اند که شاید بتوان از آن برای پیشگیری از کووید-19 استفاده کرد.

یافته های این پژوهش نشان می دهند که شاید بتوان از نوعی چربی در بدن انسان برای پیشگیری از ابتلا به کووید-19 و یا درمان آن استفاده کرد.

این لیپید موسوم به اسفنگوزین (Sphingosine)، یک عنصر طبیعی است که نقش مهمی در سوخت و ساز لیپید همه سلول ها و دفاع ایمنی از سلول های اپیتلیال (epithelial cells) بر عهده دارد.

اریک گولبینز (Erich Gulbins)، استادیار بخش جراحی دانشگاه سینسینتی و از پژوهشگران این پروژه گفت: ما این موضوع را بررسی کردیم که آیا یک لیپید خاص می تواند در روند اتصال کروناویروس به سلول های اپیتلیال انسان مداخله کند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کووید-19 با کمک چربی

درمان کووید-19 با کمک چربی