مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-30اجتماعي

کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در استان اصفهان/ کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:باتوجه به کاهش 6 تا 10 درجه ای دمای اصفهان خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی و دامی وجود دارد و بهره برداران باید نسبت به بیمه محصولات اقدام کنند.

- منصور شیشه فروش درگفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های هواشناسی، وزش باد در اصفهان تا روز چهارشنبه ادامه دارد، اظهار داشت: با وزش باد ممکن است کانون های گرد و غبار در استان اصفهان فعال شود که کاهش میدان دید را موجب می شود.

وی افزود: همچنین بارش های پراکنده باران در مناطق غربی استان اصفهان هم ممکن است با اختلال در تردد جاده ای همراه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کاهش دما بین 6 تا 10 درجه در استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس مدیریت بحران به کشاورزان استان اصفهان نسبت به خطر سرمازدگی محصولات هشدار می دهد.

وی به پایان سال زراعی اشاره ای کرد و گفت: پیش بینی های هواشناسی از تأخیر بارش ها و پایداری هوا در فصل پاییز حکایت دارد و لازم است کشاورزان، باغداران و دامداران نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

اجباری شدن بیمه دام در استان اصفهان شیشه فروش با اعلام اجباری شدن بیمه دام ادامه داد: 99 درصد طیور در استان اصفهان بیمه هستند اما در بخش زراعت و منابع طبیعی و باغات بیمه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در استان اصفهان/ کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند

کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در استان اصفهان/ کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند