مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-30پزشكي

عدم مراجعه بیماران قلبی خطرناک تر از ابتلا به کووید19


متخصص قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: عدم مراجعه بیماران قلبی به به دلیل خطر ترس، عدم درمان صحیح و به موقع مشکلات حاد قلبی عروقی را در پی دارد و در بعضی موارد به مراتب کشنده تر و خطرناک تر از ابتلا به کووید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، نغمه ضیایی متخصص قلب دانشگاه علوم پزشکی  از عدم مراجعه بیماران قلبی به دلیل ترس ابتلا به کووید 19 ابراز نگرانی کرد و افزود: عدم درمان صحیح و به موقع مشکلات حاد قلبی عروقی در بعضی موارد به مراتب کشنده تر و خطرناک تر از ابتلا به کووید است.

    وی با اشاره به 29 سپتامبر روز جهانی قلب و با اعلام اینکه بیماری قلبی و عروقی که همچنان به عنوان اولین عامل مرگ و میر در جهان شناخته شده است، بیان کرد: بیماران قلبی از جهات مختلف در این همه گیری تحت خطر و آسیب قرار دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل، تصریح کرد: بیماران قلبی و افراد مبتلا به زمینه های مساعدکننده آن همچون دیابت و فشار خون بیشتر در معرض ابتلا به فرم های شدید این بیماری قرار دارند.

ضیایی با اشاره به اینکه یکی از عوارض قابل توجه ابتلا به از مراجعات دوره ای خود به مراکز درمانی یا مراجعه به مراکز اورژانسی سر باز زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مراجعه بیماران قلبی خطرناک تر از ابتلا به کووید19

عدم مراجعه بیماران قلبی خطرناک تر از ابتلا به کووید19