مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-30پزشكي

آمارنامه دارویی 3 سال اخیر سازمان غذا و دارو منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی با اشاره به اینکه آمارنامه دارویی در راستای شفافیت بیشتر در اقدامات سازمان غذا و دارو منتشر می شود، - مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از انتشار آمارنامه دارویی سال های 97، 98 و 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی با اشاره به اینکه آمارنامه دارویی در راستای شفافیت بیشتر در اقدامات سازمان غذا و دارو منتشر می شود، عنوان کرد: از سال گذشته آمارنامه دارویی بر پایه سامانه تیتک تهیه و بدین وسیله هم اکنون آمارنامه دارویی سال های 97، 98 و 99 در داشبورد این سامانه قابل دسترس است.

وی افزود: هم اکنون تمامی شرکت های تولیدکننده، واردکننده و پخش از طریق کارتابل خود روی سامانه TTAC به این آمارنامه دسترسی دارند.

مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: این آمارنامه به صورت داینامیک قابل دسترس است که اعداد و ارقام موجود در آن مبتنی بر اتفاقات روز بازار دارویی به روز رسانی می شود و قابلیت جستجو در ابعاد مختلف از جمله بازه زمانی، شرکت های تأمین کننده، تولید کننده و توزیع کننده را داراست و این قابلیت را مبتنی بر نوع ژنریک و IRC در اختیار ذی نفعان قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارنامه دارویی 3 سال اخیر سازمان غذا و دارو منتشر شد

آمارنامه دارویی 3 سال اخیر سازمان غذا و دارو منتشر شد