مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30بين الملل

ضرب الاجل 1 ماهه معترضان عراقی به مصطفی الکاظمی/ آمادگی برای تظاهرات انقلاب قصاص


شهروندان معترض عراقی در آستانه نخستین سالروز تظاهرات مردمی این کشور به نخست وزیر کشورشان یک ماه مهلت دادند تا خواسته هایشان را برآورده کند.

- ضرب الاجل 1 ماهه معترضان عراقی به مصطفی الکاظمی/ آمادگی برای تظاهرات "انقلاب قصاص" شهروندان معترض عراقی در آستانه نخستین سالروز تظاهرات مردمی این کشور به نخست وزیر کشورشان یک ماه مهلت دادند تا خواسته هایشان را برآورده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بغداد الیوم اعلام کرد که فعالان و جوانان معترض عراق چند روزی است که برای نخستین سالروز تظاهرات مردمی در یکم اکتبر 2019 آماده می شوند.

طبق این گزارش، فعالان تظاهرات سالروز اعتراضات مردمی عراق را که قرار است فردا (پنجشنبه) آغاز شود، انقلاب قصاص نامیده اند.

در همین راستا، ابو منتظر اللامی ، فعال عراقی در این باره اظهار کرد که فعالان معترض پیش از تظاهرات فردا درباره چند نکته توافق کردند.

وی افزود: از جمله مهم ترین توافقات میان فعالان می توان به مجازات عاملان قتل معترضان، راه اندازی قانون احزاب، تکمیل قانون جدید انتخابات طبق خواسته معترضان نه فراکسیون های سیاسی و انحصار سلاح در دست دولت اشاره کرد.

اللامی در ادامه گفت که فعالان معترض همچنین به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق تا 25 اکتبر مهلت دادند که خواسته هایشان را برآورده کند و در غیر این صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 1 ماهه معترضان عراقی به مصطفی الکاظمی/ آمادگی برای تظاهرات انقلاب قصاص

ضرب الاجل 1 ماهه معترضان عراقی به مصطفی الکاظمی/ آمادگی برای تظاهرات انقلاب قصاص