مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-30اجتماعي

5 روش برای بهبود یادگیری کودکان در دوران کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کودکان در دوران شیوع کرونا درحالی آموزش می بینند که تا کنون موقعیت مشابه آن را تجربه نکرده اند؛ دوری از فضای مدرسه، - تدوین برنامه منظم روزانه، سهولت در گفتگو، آموزش آهسته، مراقبت از کودکان در فضای آنلاین و ارتباط با مرکز آموزشی، پنج روشی است که یونیسف آن ها را برای تداوم یادگیری کودکان در دوران شیوع کرونا توصیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کودکان در دوران شیوع کرونا درحالی آموزش می بینند که تا کنون موقعیت مشابه آن را تجربه نکرده اند؛ دوری از فضای مدرسه، عدم ارتباط فیزیکی با معلم و هم کلاسی ها و سر و کار داشتن با اینترنت و وسایل دیجیتالی همچون لپ تاپ و موبایل ممکن است فرایند یادگیری و آموزش در آن ها را با چالش هایی مواجه کند؛ از این رو ضروری است والدین روش هایی را برای تداوم یادگیری در دوران کرونا بیاموزند.

تدوین برنامه منظم روزانه، سهولت در گفتگو، آموزش آهسته، مراقبت از کودکان در فضای آنلاین و ارتباط با مرکز آموزشی، پنج روشی است که یونیسف آن ها را برای تداوم یادگیری کودکان در دوران شیوع کرونا توصیه کرده است.

یک برنامه منظم روزانه با یکدیگر تدوین کنیدسعی کنید یک برنامه منظم دائمی داشته باشید که شامل برنامه های آموزشی (Learning porogram) بر اساس سن کودکان است و می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روش برای بهبود یادگیری کودکان در دوران کرونا

5 روش برای بهبود یادگیری کودکان در دوران کرونا