مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-30اقتصادي

معاونت های استانداری گلوگاه های فساد را شناسایی کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به تکلیف معاونت های استانداری بر شناسایی گلوگاه های فساد گفت: در راستای تمرکززدایی و تسهیل در ارائه خدمت به شهروندان تمامی معاونت های استانداری مکلف هستند تا بخشی از اختیارات خود را به فرمانداران تفویض کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران صبح امروز در دومین جلسه توسعه مدیریت با اشاره به لزوم مطالبات رفاهی کارکنان اظهار کرد: سیاست هایی را در سیستم اداری به گونه ای تدوین کردیم تا پرداخت حقوق و  مزایای کارکنان در ادارات عدالت محور باشد.

وی ادامه داد: با تصویب اعضای جلسه برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری شهروندان استان تهران به ادارات همچنین حذف بوروکراسی های زائد، کمیسیون های ماده 99 به ریاست فرمانداران شهرستان تشکیل خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران عنوان کرد: در راستای تمرکززدایی و تسهیل در ارائه خدمت به شهروندان تمامی معاونت های استانداری مکلف هستند تا بخشی از اختیارات خود را به فرمانداران تفویض کنند.

عباس پاشا افزود: در راستای مقابله با فساد اداری شناسایی گلوگاه های فساد مهم ترین سرفصل است و راهبرد استانداری در این بخش بر پیشگیری استوار است؛ از این رو تمامی معاونت های استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت های استانداری گلوگاه های فساد را شناسایی کنند

معاونت های استانداری گلوگاه های فساد را شناسایی کنند