مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-30اجتماعي

با مشارکت کسبه، یکسان سازی تابلو های اصناف در خیابان بهداری آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره افزود: از سوی اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، - شهردار منطقه 11 تهران گفت: به منظور پیرایش شهری و زیبا سازی منظر شهری در محله های جنوبی مرکز پایتخت، یکسان سازی تابلو های اصناف آغاز شده و تا پایان سال جاری تابلوی 40 مغازه طراحی و نصب خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره افزود: از سوی اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، پیرایش شهری، حذف زوائد بصری و یکسان سازی تابلو ها در دست اقدام است و در حال حاضر اجرای این طرح با مشارکت کسبه در خیابان بهداری آغاز شده است.

شهردار منطقه 11 ادامه داد: در این پروژه معاونت خدمات شهری اقدام به طراحی تابلو های خیابان بهداری کرده که پس از تکمیل طراحی و مذاکره با ذی نفعان پیرایش شهری با نظارت ناحیه در حال انجام است.

او همچنین بیان کرد: در این پروژه مشارکتی، طراحی، نظارت بر اجرا و حذف زواید بصری از سوی اداره زیبا سازی منطقه 11 انجام می شود و مالکین تمامی هزینه های اجرا پروژه را متقبل شده اند که می توان گفت گام موثری در راستای مشارکت مردم در ارتقا سیما و منظر شهری به شمار می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشارکت کسبه، یکسان سازی تابلو های اصناف در خیابان بهداری آغاز شد

با مشارکت کسبه، یکسان سازی تابلو های اصناف در خیابان بهداری آغاز شد