مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-30اجتماعي

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام درباره آغاز ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو تهران اظهارداشت: خط 3 به عنوان طولانی ترین خط متروی پایتخت، - مدیرعامل شرکت مترو تهران از آغاز ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، امکان ظرفیت جابه جایی مسافر در این خط 2 برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام درباره آغاز ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو تهران اظهارداشت: خط 3 به عنوان طولانی ترین خط متروی پایتخت، در حال حاضر با ظرفیت 20 رام قطار و با سرفاصله زمانی 6 دقیقه در حال بهره برداری است.

وی افزود: به دلیل فقدان تعمیرگاه و پارکینگ قطارها، امکان کاهش سرفاصله حرکتی در این خط به کمتر از 6 دقیقه میسر نیست، اما با ساخت پایانه آزادگان و کاهش سرفاصله حرکتی قطار ها به 2 و نیم تا 3 دقیقه، ضمن دو برابر شدن ظرفیت جابه جایی مسافر در این خط، امکان افزایش ناوگان و سهولت در سرویس و نگهداری قطار ها فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه برای ساخت پایانه آزادگان نیازمند ایجاد مکانی به وسعت یک هکتار به ازای هر کیلومتر مسیر برای تعمیرات و پارک قطار ها هستیم، عنوان کرد: اجرای پایانه آزادگان با برگزاری اولین مناقصه طرح و ساخت پایانه (EPC) در کشور و با مشارکت 6 شرکت برای اجرای فرآیند طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می شود

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می شود