مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-30اجتماعي

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می شود


مدیرعامل شرکت مترو تهران از آغاز ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، امکان ظرفیت جابه جایی مسافر در این خط 2 برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام درباره آغاز ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو تهران اظهارداشت: خط 3 به عنوان طولانی ترین خط متروی پایتخت، در حال حاضر با ظرفیت 20 رام قطار و با سرفاصله زمانی 6 دقیقه در حال بهره برداری است.

وی افزود: به دلیل فقدان تعمیرگاه و پارکینگ قطارها، امکان کاهش سرفاصله حرکتی در این خط به کمتر از 6 دقیقه میسر نیست اما با ساخت پایانه آزادگان و کاهش سرفاصله حرکتی قطارها به 2 و نیم تا 3 دقیقه، ضمن دو برابر شدن ظرفیت جابه جایی مسافر در این خط، امکان افزایش ناوگان و سهولت در سرویس و نگهداری قطارها فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه برای ساخت پایانه آزادگان نیازمند ایجاد مکانی به وسعت یک هکتار به ازای هر کیلومتر مسیر برای تعمیرات و پارک قطارها هستیم، عنوان کرد: اجرای پایانه آزادگان با برگزاری اولین مناقصه طرح و ساخت پایانه (EPC) در کشور و با مشارکت 6 شرکت برای اجرای فرآیند طراحی، امور ساختمانی و نیز کارهای تجهیزاتی صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می شود

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می شود