مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-30سياسي

بازدید امیر سیاری از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار از نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

امیر دریادار سیاری در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز در صنایع دفاع می بینیم، تامین مناسب نیازمندی های تجهیزاتی نیروهای مسلح است.

وی افزود: برای پی بردن به اهمیت موضوع باید وضعیت تولید تجهیزات نظامی مان را از سال 57 تا 99 مقایسه کرده و ببینیم که در آن زمان ما در چه جایگاهی بودیم و نیازمان برای تامین سلاح و مهمات چگونه بود و امروز در چه جایگاه و موقعیتی هستیم.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به تلاش و همت جوانان متخصص صنایع دفاعی کشور، گفت: آنچه ما امروز در نمایشگاه صنایع دفاع دیدیم پیشرفت های قابل توجه و رفع کلیه مشکلات، گلوگاه ها و نیازمندی هایی بود که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم و ما در حال حاضر به جایی رسیده ایم که می توانیم ادعا کنیم آنچه در چرخه دفاع مورد نیازمان هست به طور کامل در صنایع دفاع در ابعاد مختلف و برای نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر سیاری از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع

بازدید امیر سیاری از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع