مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-30سياسي

لزوم تاکید بر تخصص گرایی در حوزه های وابسته به گردشگری


 حضور افراد غیر متخصص در حوزه گردشگری یکی از دلایل ضربه و آسیب این حوزه است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک راهنمای تورهای گردشگری گفت: حضور افراد غیر متخصص در حوزه گردشگری یکی از دلایل ضربه و آسیب این حوزه است.

حسین مهدیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات حمایتی از حوزه گردشگری در دوران شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: نه تنها کمک و حمایت های زیر ساختی از سمت دولت صورت نگرفته بلکه متاسفانه باعث ضربه هم شده است، این ضربه ها در برخی از موارد به صورت مستقیم و خواسته و در برخی دیگر به صورت ناخواسته اتفاق افتاده است.

وی افزود: قسمت ناخواسته آسیب های وارده این است که خیلی ساده اجازه داده می شود افراد غیر متخصص و غیر توانمند در مقام هایی قرار گرفته و فعالیت هایی را انجام دهند، برای مثال افرادی که از رشته گردشگری و مشتقات آن در دانشگاه فارغ التحصیل نشده اند در حال حاضر به عنوان مدرس در دبیرستان ها مشغول به تحصیل هستند.

این موضوع چیزی حدود هفت سال است که انجام می شود و دانش آموزانی که در هنرستان ها به تحصیل در حوزه گردشگری و هتل داری مشغول بودند در حال حاضر وارد کار شده اند؛ پس بنابراین نسل امروزی مان نیز نسل غیر متخصص هستند، لذا افرادی باید برای تدریس در این حوزه انتخاب شوند که بتوانند تحولی ایجاد کرده و اطلاعات به روزی را در اختیار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تاکید بر تخصص گرایی در حوزه های وابسته به گردشگری

لزوم تاکید بر تخصص گرایی در حوزه های وابسته به گردشگری