مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-30اجتماعي

برخوردی بیش از 9 هزار سالمند بوشهری از خدمات حمایتی کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 9 هزار و 346 سالمند بالای 65 سال در استان بوشهر از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر، 9 هزار و 346 سالمند بالای 65 سال  در استان بوشهر از 26 خدمت این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: خدمات کمک معیشت ماهیانه(مستمری )، خدمات درمانی و رفع نیازهای توانبخشی، اعطای وام های کارگشایی،کمک هزینه ازدواج فرزندان ،اعزام به اردوهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس، خدمات اشتغال و خودکفایی، خدمات نظام وظیفه فرزندان تحت تکفل و خدمات مسکن بخشی از خدمات 26 گانه ای است که به شکل مستمری به این افراد ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: با عنایت به ضرورت بزرگداشت هفته تکریم منزلت سالمندان و به منظور ترویج و احیاء ارزش های اسلامی در این بخش، سالانه برنامه های وسیعی در این نهاد برگزار می شود.

لطفی ادامه داد: امسال نیز با وجود شیوع ویروس از اعزام این عزیزان به عتبات عالیات و مشهد مقدس معذوریم  و با عادی شدن شرایط این برنامه ها از سر گرفته می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فعالیت های انجام شده طی دو سال گذشته برای اکرام سالمندان گفت: ارائه خدمات مشاوره ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخوردی بیش از 9 هزار سالمند بوشهری از خدمات حمایتی کمیته امداد

برخوردی بیش از 9 هزار سالمند بوشهری از خدمات حمایتی کمیته امداد