مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-30پزشكي

1600 بیمار شهرستان نیمروز از خدمات رایگان پزشکی برخوردار شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در مدت سه روز اجرای طرح نذر آب سه در نیمروز هزار و 621 بیمار سیستانی از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد میقانی پیش از ظهر چهارشنبه با اشاره اجرای طرح نذر آب سه در نیمروز سیستان و بلوچستان اظهارکرد: تیم درمانی هلال احمر گلستان شامل هشت پزشک داوطلب متخصص در رشته های اطفال، زنان، داخلی و فوق تخصص اطفال، غدد کودکان و گوارش و یک پزشک عمومی و یک دندانپزشک در مدت سه روز به هزار و 621 بیمار مراجعه کننده خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

وی گفت: در این مدت یک پزشک داروساز داوطلب به همراه چهار تکنسین دارویی، 500 قلم دارو را به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بیماران تحویل دادند.

میقانی بیان کرد: همچنین سه باب منزل مسکونی 75 متری که کلنگ زنی آن در شهریور سال گذشته انجام شده بود، افتتاح و تحویل مالکان آنها شد و اطراف خانه ها دیوار کشی و مجهز به آبگرمکن و کابینت و شیرآلات شد.

وی افزود: همزمان با اجرای طرح نذر آب سه پس از بازدید خیران داوطلب از وضعیت معیشت و زندگی مردم شهرستان نیمروز، 6 باب منزل مسکونی کلنگ زنی شد و قول ساخت آن توسط خیرین داوطلب استان گلستان داده شد.

وی گفت: از اقدامات خیرخواهانه خیران داوطلب گلستانی تهیه دو اندام مصنوعی دست و پا به ارزش 65 میلیون ریال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 بیمار شهرستان نیمروز از خدمات رایگان پزشکی برخوردار شدند

1600 بیمار شهرستان نیمروز از خدمات رایگان پزشکی برخوردار شدند