مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-30اجتماعي

همایش بازماندگان اربعین امسال در خمینی شهر برگزار نمی شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت بحرانی شیوع این بیماری در استان اصفهان و به ویژه در شهرستان خمینی شهر امسال «همایش بازماندگان اربعین» در خمینی شهر برگزار نمی شود.

- حسن توکلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که در سال جاری و با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور، استان و به ویژه شهرستان خمینی شهر هیچ گونه برنامه تجمعی و یا همایشی در بقاع متبرکه و موقوفات شهرستان خمینی شهر برگزار نخواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهرافزود: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با و وضعیت بحرانی شیوع این بیماری در استان اصفهان و به ویژه در شهرستان خمینی شهر امسال همایش بازماندگان اربعین در خمینی شهر برگزار نمی شود و همه درهای ورودی امامزاده سید محمد در روز اربعین بسته خواهد شد که برای این امر با پلیس راهور، نیروی انتظامی، شورای تامین شهرستان و فرمانداری خمینی شهر هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

توکلی با اشاره به اینکه در ایام ماه صفر همه برنامه های بقاع متبرکه خمینی شهر به صورت مجازی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم نیز این برنامه ها اجرایی شده و تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه استقبال شهروندان از مداحی ها و سخنرانی هایی که از فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بازماندگان اربعین امسال در خمینی شهر برگزار نمی شود

همایش بازماندگان اربعین امسال در خمینی شهر برگزار نمی شود