مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-30سياسي

برگزاری ویژه برنامه میعادگاه جوانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس


به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره دو شهید گمنام در واحد دماوند دانشگاه آزاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره دوشهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند دانشگاه آزاد اسلامی ویژه برنامه میعادگاه جوانی در این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و خانواده هایجانبازان، ایثارگران و شهدا و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه و همچنین مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان دماوند در در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

  محمود صفری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این مراسم ضمن خیرمقدم خدمت به مهمانان و مدعوین؛ پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را قرائت کرد.

پس از آن آرمین کافی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به نمایندگی از اعضای این تشکل، روند کلی از برگزاری این مراسم را تشریح کرد.

در ادامه کلیپی که توسط واحد رسانه و فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره خانواده شهدا و جانبازان و مدافعان حرم تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه میعادگاه جوانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

برگزاری ویژه برنامه میعادگاه جوانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس