مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-30سياسي

ارسال سه هزار اثر هنری سالانه به جشنواره هنر آسمانی


سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه گفت: برنامه ما بر این است که در هر استان یک مدرسه به طور مجزا تبدیل به مرکز آموزش مهارت های کاربردی شود.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه گفت: برنامه ما بر این است که در هر استان یک مدرسه به طور مجزا تبدیل به مرکز آموزش مهارت های کاربردی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه که در این مرکز برگزار شد گفت: حجت الاسلام زنگویی مسئول جدید مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه، از نیروهای قدیمی و کارکشته معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بود که دارای سواد کافی، تجربه ی زیاد و قدرت تعامل خوبی با همکاران است.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت: امیدواریم وی نیز بتواند راهی که حجت الاسلام میرمطلّبی رفته را ادامه دهد و به موفقیت های چشمگیری در این مسیر دست یابد.

وی اظهار داشت: پیشنهاداتی از معاونت های مختلف مدیریت حوزه های علمیه آمده است که این مرکز به ساختمان مرکز عالی تبلیغ منتقل شود و یک هم افزایی بین این دو نهاد حوزوی اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری تصریح کرد: ما نیز به دنبال این تغییر مکان هستیم تا بتواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال سه هزار اثر هنری سالانه به جشنواره هنر آسمانی

ارسال سه هزار اثر هنری سالانه به جشنواره هنر آسمانی