مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-30سياسي

طاقت دوری از سردار دل ها را تاب نیاورد


نقش آفرینی های سردار شهید حمید خدادی در صحنه های مختلف دفاع مقدس و پاسداری و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همیشه در اذهان و یادهای همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی( حمید) خدادی 24 مردادماه 1343 در گرگان متولد شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در منطقه 3 کشوری سپاه شامل استان های مازندران و گیلان، خدمات شایسته ای به انقلاب اسلامی انجام داد.

بعد از بروز غائله در استان های غربی کشور عازم آذربایجان غربی شد و در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) رشادت و خدمات شایسته ای در بخش حفاظت از انقلاب اسلامی از خود به جای گذاشت.

بعد از آرام شدن مناطق غرب کشور و آغاز شدت حملات دشمن در جنوب کشور عازم استان خوزستان شد و به عنوان معاون اجرایی عملیات قرارگاه خاتم الانبیا با مسئولیت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری مشغول خدمت شد و با توجه به روحیه و پشتکار بسیار شایسته ای که از خودش نشان داد دستیار و همکار خیلی خوبی برای سردار باقری و مجموعه همکاران خویش در آن معاونت بود.

با پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ تحمیلی و تشکیل ستاد کل نیروهای مسلح، در این ستاد مشغول خدمت شد و سال 1370 به دلیل شایستگی و لیاقت به دریافت درجه سرتیپ دومی نائل آمد و یکی از مدیران نمونه و پرتلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاقت دوری از سردار دل ها را تاب نیاورد

طاقت دوری از سردار دل ها را تاب نیاورد