مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-30پزشكي

مردانی: تختی برای بیماران کرونایی باقی نمانده


به گفته دکتر مردانی «آمار بستری شدگان، مبتلایان و جان باختگان کرونایی در کشور بویژه کلانشهر تهران به شدت رو به افزایش است؛ طوری که بیمارستان ها به سختی مبتلایان بدحال را پذیرش می کنند؛ - به گفته دکتر مردانی آمار بستری شدگان، مبتلایان و جان باختگان کرونایی در کشور بویژه کلانشهر تهران به شدت رو به افزایش است؛ طوری که بیمارستان ها به سختی مبتلایان بدحال را پذیرش می کنند؛ چرا که تختی برای بیماران کرونایی در مراکز درمانی باقی نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز نوشت: برای قطع شدن زنجیره کرونا در کشور، کارشناسان سلامت اعتقاد دارند باید دولت بار دیگر فعالیت در شهرها و ترددهای بین شهری را محدود کند.

در این باره عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در تهران به حدی بحرانی است که اگر محدودیت های اجتماعی و اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از رشد فزاینده ابتلا به این ویروس کشنده برقرار نشود، هفته پیش رو شاهد پر شدن فضای راهروی بیمارستان ها از مبتلایان کرونا خواهیم بود.

دکتر مسعود مردانی در گفت وگو با وطن امروز ، درباره بی توجهی مسئولان نسبت به وضع محدودیت ها برای جلوگیری از افزایش آمار مرگ ومیر و مبتلایان به بیماری کووید-19 تصریح کرد: آمار بستری شدگان، مبتلایان و جان باختگان کرونایی در کشور بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: تختی برای بیماران کرونایی باقی نمانده

مردانی: تختی برای بیماران کرونایی باقی نمانده