مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-30دانش

نیازمند ایجاد انقلاب در اقتصاد دانش بنیان هستیم


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تأکید بر اینکه راه را اشتباه رفته ایم و باید در تفکر دانش بنیان یک انقلاب ایجاد شود، گفت: راهکار حمایتی اقتصاد دانش بنیان این است که از علوم پایه حمایت کنیم و پارک ها یارانه ای برای حمایت از دانشجویانی که در علوم .

- ایسنا/قزوین عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تأکید بر اینکه راه را اشتباه رفته ایم و باید در تفکر دانش بنیان یک انقلاب ایجاد شود، گفت: راهکار حمایتی اقتصاد دانش بنیان این است که از علوم پایه حمایت کنیم و پارک ها یارانه ای برای حمایت از دانشجویانی که در علوم پایه تحصیل می کنند داشته باشند.

بیت الله اکبری مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعریف اقتصاد دانش بنیان در راهکارها تأثیر دارد؛ متأسفانه امروز نام هر اقدام و یا بازمهندسی که به تولید منجر شود را دانش بنیان می گذارند.

وی ادامه داد: وقتی از اقتصاد دانش بنیان سخن گفته می شود باید دانش شرکت هایی که می خواهند در پارک های علم و فناوری به عنوان شرکت دانش بنیان فعالیت کنند برگرفته از علومی باشد که در دانشگاه تدریس می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تصریح کرد: اقتصاد دانش بنیان با علوم پایه مرتبط است و باید علم روز را ملاک عمل قرار دهند، اگر محصول حاصل علم روز باشد آنگاه می توانیم بگوییم به یک مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ایجاد انقلاب در اقتصاد دانش بنیان هستیم

نیازمند ایجاد انقلاب در اقتصاد دانش بنیان هستیم