مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-30اقتصادي

موبایل های 5G چه قیمتی دارند؟


به گفته رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل، اگر فناوری نسل پنجم اینترنت همراه تجاری شود، کمپانی های بزرگ اقدام به تولید مدل های میان رده با قابلیت پشتیبانی از این فناوری خواهند کرد و البته همین حالا هم برخی از تولیدکنندگان .

- به گفته رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل، اگر فناوری نسل پنجم اینترنت همراه تجاری شود، کمپانی های بزرگ اقدام به تولید مدل های میان رده با قابلیت پشتیبانی از این فناوری خواهند کرد و البته همین حالا هم برخی از تولیدکنندگان تلفن همراه مدل هایی از موبایل های با ارزش 300 یورو و کمتر از آن تولید و روانه بازار جهانی کرده اند که به چیپ ست نسل پنجم (5G) مجهز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمزمه های پیاده سازی اینترنت نسل پنج و گمانه زنی ها پیرامون زمان تجاری شدن آن از ماه ها پیش، بسیاری از کاربران را به فکر تغییر و به روزرسانی تلفن همراه خود از نسل چهار به پنج انداخته است.

این در حالیست که نوسانات نرخ ارز و شرایط پیرامون تامین و عرضه تلفن همراه باعث افزایش قیمت موبایل شده و برنامه ریزی کاربران برای ارتقاء نسل تلفن همراهشان را بر هم زده است.

از طرفی پس از استقرار اولیه شبکه نسل پنجم اینترنت تلفن همراه و وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر تجاری شدن خدمات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل های 5G چه قیمتی دارند؟

موبایل های 5G چه قیمتی دارند؟