مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-30ورزشي

ورزش معلولان با بی مهری روبروست


عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: ورزش معلولان با بی مهری مسئولان روبروست و کمتر توجهی به این حوزه می شود.

- محسن طلوعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به علاقمندی خود به رشته های ورزشی و مهارت آموزی در دوچرخه سواری اظهار کرد: به صورت اتفاقی جذب رشته بسکتبال شدم تا بعد از سال ها فعالیت در این رشته حضور در تیم ملی را با تشویق پدرم و خانواده به عنوان هدف اصلی برگزیدم.

طلوعی به 20 سال سابقه حضور خود در رشته بسکتبال با ویلچر اشاره و خاطرنشان کرد: در طی سال های گذشته با حضور در تیم های باشگاهی ییلدزلار ترکیه، پیام مخابرات اصفهان، قزل کیش تهران، ایثار ماهان تندیس قم،شهرداری آنتالیا، کاردمیر کارابوک و فنر باغچه ترکیه قهرمانی ها و موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورده و به همراه تیم های ترکیه جزو قدرت های اروپایی شناخته شدیم.

وی افزود: در حال حاضر با تیم فنرباغچه ترکیه قرارداد دارم که سال 2019 قهرمان اروپا و ترکیه شدیم و سال قبل نیز به دلیل شرایط کرونا بازی های لیگ در حالی که در جدول لیگ بدون باخت بودیم، ناتمام ماند و فصل جدید را بزودی شروع خواهیم کرد که قهرمانی اروپا و ترکیه را با فنرباغچه هدفگذاری کرده ام.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان به مشکلات ورزش معلولان اشاره کرد و گفت: یکی از این مشکلات محدودیت در رفت و آمد روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش معلولان با بی مهری روبروست

ورزش معلولان با بی مهری روبروست