مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30ورزشي

مربیگری بانوی والیبال قم در لیگ برتر / آراسته در کادر فنی سایپا


مربی جوان و آینده دار والیبال بانوان استان قم برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های کشور مربی تیم مطرح سایپا تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در قم مربیان زیادی در رشته والیبال فعالیت می کنند که دارای مدارک معتبر مربیگری در این رشته هستند اما در بخش بانوان که با تجربه هایی همچون سعیده سادات خلیلی، ندا زمانی و .

حضور دارند، مهسا آراسته یکی از مربیان جوان این رشته است که حتی در سن جوانی مربیگری در تیم های ملی را تجربه کرده است.

آراسته نزدیک به دو دهه است که در رشته والیبال فعالیت می کند و چند سالی است که مربیگری در این رشته را انجام می دهد، مربی جوانی که در عرصه ملی نیز مربی تیم ملی دختران نوجوان و جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود و در کنار یک مربی مطرح خارجی به نام مایدا چیچیچ فعالیت کرده است.

آراسته که به عنوان بازیکن در عرصه باشگاهی سوابق خوبی دارد، حالا به عنوان مربی در تیم مطرح سایپا تهران و در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی والیبال ایران یعنی لیگ برتر زنان کشور مربیگری می کند، در حالی که بازی های فصل 1399 لیگ برتر والیبال بانوان این هفته قرعه کشی شد.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، حضور تیم های سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان، باریچ اسانس کاشان، پیکان تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیگری بانوی والیبال قم در لیگ برتر / آراسته در کادر فنی سایپا

مربیگری بانوی والیبال قم در لیگ برتر / آراسته در کادر فنی سایپا