مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-30اقتصادي

همه چیز درباره طرح اصلاح خرید محصولات استراتژیک کشاورزی


سال هاست شورای اقتصاد برای قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی تصمیم گیری می کند و کشاورزان هیچ نقشی در تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات استراتژیک نداشته اند و همین موضوع سبب شده تا گاهی منافع کشاورزان آنطور که باید دیده نشود.

- همه چیز درباره طرح "اصلاح خرید محصولات استراتژیک کشاورزی" ایسنا/کرمانشاه سال هاست شورای اقتصاد برای قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی تصمیم گیری می کند و کشاورزان هیچ نقشی در تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات استراتژیک نداشته اند و همین موضوع سبب شده تا گاهی منافع کشاورزان آنطور که باید دیده نشود.

حالا طرحی در مجلس شورای اسلامی توسط یکی از نمایندگان کرمانشاه تهیه و به تصویب رسیده که در انتظار تصویب در شورای نگهبان، پای کشاورزان را به عرصه قیمت گذاری محصولات استراتژیک کشاورزی باز خواهد کرد.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و طراح طرح اصلاح خرید محصولات استراتژیک ، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون کلیات و جزییات این طرح دوفوریتی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و طرح برای تصویب نهایی به شورای نگهبان رفته است.

رشیدی اضافه کرد: این طرح در صورت تصویب نهایی از سال آینده اجرایی خواهد شد و برای اولین بار کشاورزان را در سیاستگذاری در زمینه تعیین قیمت خرید تضمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره طرح اصلاح خرید محصولات استراتژیک کشاورزی

همه چیز درباره طرح اصلاح خرید محصولات استراتژیک کشاورزی