مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-30اجتماعي

آمار دفن متوفیان کرونایی در تبریز از متوفیان معمولی پیشی گرفت


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از افزایش آمار دفن متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز نسبت به سایر متوفیان خبر داد و گفت: در حال حاضر به مدت سه روز است که آمار دفن متوفیان کرونایی از متوفیان معمولی پیشی گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از افزایش آمار دفن متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز نسبت به سایر متوفیان خبر داد و گفت: در حال حاضر به مدت سه روز است که آمار دفن متوفیان کرونایی از متوفیان معمولی پیشی گرفته است.

فرخ جلالی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط خانواده های متوفی، اظهار کرد: البته، حضور خانواده ها در وادی رحمت تبریز نسبت به هفته های پیش، کم شده اما همچنان درخواست می کنیم که حضور حداقلی داشته و حتما از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان این که پرسنل وادی رحمت تبریز از صبح ساعت هفت تا ساعت 18 کار می کند و مردم باید زحمات این کادر زحمت کش را درنظر بگیرند، گفت: گاه برخی افراد پرخاشگری کرده و با پرسنل درگیر می شوند؛ همچنین برخی افراد توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند و اصرار زیارت متوفی را دارند که این موضوع خلاف مسایل بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دفن متوفیان کرونایی در تبریز از متوفیان معمولی پیشی گرفت

آمار دفن متوفیان کرونایی در تبریز از متوفیان معمولی پیشی گرفت