مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-30سياسي

فرمانداران استان تهران با روی گشاده با مردم و جوانان دیدار کنند


استاندار تهران با اشاره به اینکه گفتگو با مردم حداقل کار مدیران در شرایط فعلی است گفت: فرمانداران استان تهران با روی گشاده با مردم و جوانان دیدار کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای مشورتی جوانان استان تهران اظهار داشت: علیرغم تمام تأکیدهایی که به فرمانداران مبنی بر بهره گیری از ظرفیت جوانان شده اما عملاً در برخی موارد اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه اگر فرماندار جوانی را به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان انتخاب می کنیم این امر تشریفاتی نیست بلکه با این انتخاب درصدد پاسخگویی به مطالبات جوانان هستیم گفت: جوانی که به عنوان فعال سیاسی و اجتماعی در شهرستان مشغول فعالیت است باید طرف مشورت مدیران و فرمانداران قرار گیرد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه جوانان موتور محرک توسعه در کشور هستند عنوان داشت: به معاونین استانداری دستور می دهم تا در جلسات ویدئو کنفرانس و در میان مدیران مدعو به این جلسات حتماً یکی از جوانان عضو کارگروه های پنج گانه نیز به صورت حضوری دعوت شود.

وی بیان داشت: پذیرفته نیست که برخی فرمانداران پذیرای نظرات جوانان نباشند و در این خصوص به آنها تذکر می دهم، همچنین همه مدیران در شرایط فعلی باید با روی گشاده و چهره متبسم با مردم و جوانان دیدار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران استان تهران با روی گشاده با مردم و جوانان دیدار کنند

فرمانداران استان تهران با روی گشاده با مردم و جوانان دیدار کنند